Hoppa till innehåll

Mina Gig's Försvinner.

Raptomex

Rekommendera inlägg

Hejhej.

Jo nu blir jag lite tokig här.

Hej, jo jag sålde alla mina 3 datorer och köpte en ny dator plus en massa kort o.s.v.

Så jag satte in ett nytt grafik kort och nätverks kort till att börja med.

Detta gjorde jag för 1 vecka sen.

Har en hårddisk på 700GB, jag installerade alla mina spel, Crysis, STEAM spel, CoD2 & 4, WoW och snart ska jag installera Age of Conan - Hyborian Adventures. Och sen installerade jag msn, virus skydd, och andra program. Då hade ju GB minskats.

Och sen igår då märkte jag att jag hade använt ytterligare GB:s.

Och idag har jag tydligen använt 1 GB.

Men jag har inte installerat nått sen dess. Så varför förlorar jag GB för? Jag vet inte ens vart dom tar vägen.

Sen så har jag funderat över om det kan vara dom nya delarna som slukar upp mina GB, men det kan dom väll inte göra.

Så är det nån som vet vad felet kan vara?

Jag måste få slut på detta nu, så inga okunniga ska komma med svar som " formatera om datorn" Bla bla.

Så hjälp mig snääälla!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Formatera om datorn..

Nä men Ontopic: Kan ju vara automtiska uppdateringar eller så har du nog virus.. :S

Virus...Jag har ju inte ens varit ute på internet på den datorn. Och ett virus kan inte sluka över 5GB på en vecka. Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

Formatera om datorn..

Nä men Ontopic: Kan ju vara automtiska uppdateringar eller så har du nog virus.. :S

Virus...Jag har ju inte ens varit ute på internet på den datorn. Och ett virus kan inte sluka över 5GB på en vecka.

Säg inte det, Hade nått virus förut som spammade sönder med filer i en mapp som typ tog 10gb på 1tim

On-Topic: Om du lirar WoW så Patch 2.0 - 2.4.2 = Typ 1GB

Redigerat av Overkill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Age of Conan tar upp 32GB och om du nu patchar både WoW och AoC så är det inte så konstigt att ditt GB slukas.

Så det kan vara spelen som drar åt sig Gigs? Men men, nu har det bara försvunnit 467MB, snart så är allt som vanligt hoppas jag.

Overkill, vad hette viruset? Tror ej att virus är kapabla till sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Age of Conan tar upp 32GB och om du nu patchar både WoW och AoC så är det inte så konstigt att ditt GB slukas.

Så det kan vara spelen som drar åt sig Gigs? Men men, nu har det bara försvunnit 467MB, snart så är allt som vanligt hoppas jag.

Det ända virus jag känner till som kan göra något sånt är en Trojan horse downloader men den kan inte ta 10 gig på en timme -.-' denna laddar typ bara ner små skräp filer för att irritera den som har datorn på typ max 100 mb Redigerat av Rezex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

Kommer inte ihåg. Var länge sen och det var ett .lua virus till Garrys Mod 9.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...