WASD Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Jag bläddrade runt lite efter nya mobilspel så hittade jag Tibia^^ http://www.mobilerated.com/tibiame-1719.html jag vet inte om det är officielt och jag har inte provat det än och jag har aldrig spelat riktiga tibia men det kanske är kul^^ prova själv, det är gratis :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Jag bläddrade runt lite efter nya mobilspel så hittade jag Tibia^^ http://www.mobilerated.com/tibiame-1719.html jag vet inte om det är officielt och jag har inte provat det än och jag har aldrig spelat riktiga tibia men det kanske är kul^^ prova själv, det är gratis :)Är det off eller online? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 fortfarande inte provat men det är säkert offline, annars blir det dyrt om man inte har sånt där bredband i mobilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 "Tibia Micro Edition (TibiaME) is the first massive multiplayer online role-playing game for mobile phones" Låter ganska mycket som om det är online :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Hehe jo, jag startade spelet och det var tydligen online >.< och dom ljuger när dom säger att det är det första, jag hade ett för c.a 2 år sen :P Det var ett RPG online men jag såg aldrig nån annan spelare... Om någon har Tibia så skulle ni kunna prova det och logga in med ert vanliga acc och se om det funkar precis som på datorn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reffo Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 ska man bara ladda ner det o sen spela? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Det har ju funnits i flera år.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag har testat på moblen nu, men det kommer upp ett error fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 fortfarande inte provat men det är säkert offline, annars blir det dyrt om man inte har sånt där bredband i mobilenDet e Online. Har testat det själv fast det drar typ 0.01 kr i minuten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 ska man bara ladda ner det o sen spela?Ja det ska man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 det är officiellt och det suger, lira riktiga istället :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 det är officiellt och det suger, lira riktiga istället :PÄr man på låt oss säga en bilresa och har inget o göra tar man upp TibiaME o lirar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg