Hoppa till innehåll

Hoppa Upp På Lådor, Hur?


Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Hejsan!

 

När jag kör CS:S, för det mesta ZM. Så märker jag att det finns massor av lådor och sådant som jag inte kan hoppa upp på. Jag ser att andra kan, men hur mycket jag än testar så kommer jag inte upp.

De flesta vanliga lådor kan jag hoppa upp på, man klickar ju bara på Jump och sen håller man inne typ ctrl.

Men hur gör man med dessa "svåra" lådor?

 

Tacksam för JÄTTE snabba svar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom kanske boostar upp varandra på dom? Alltså en person sitter ner. En annan hoppar upp på den personen så hoppar båda personerna så kommer personen som är över han som sitter upp. Eller så hoppar dom från en annan låda till den höga lådan med hjälp utav bunnyjump tekniken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Dom kanske boostar upp varandra på dom? Alltså en person sitter ner. En annan hoppar upp på den personen så hoppar båda personerna så kommer personen som är över han som sitter upp. Eller så hoppar dom från en annan låda till den höga lådan med hjälp utav bunnyjump tekniken.

Nej, jag står bredvid dom och ser hur dom lyckas komma upp. Inte någon boost alltså

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håll inne Ctrl och hoppa sen. Så gör man på CSS, det brukar iaf funka, annars får du ta lite sats också. Men på 1.6 så ska man hoppa och sen trycka ner Ctrl.

 

har alltid hoppat först sedan ctrl.

:P Redigerat av MustanGTR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

 

När jag kör CS:S, för det mesta ZM. Så märker jag att det finns massor av lådor och sådant som jag inte kan hoppa upp på. Jag ser att andra kan, men hur mycket jag än testar så kommer jag inte upp.

De flesta vanliga lådor kan jag hoppa upp på, man klickar ju bara på Jump och sen håller man inne typ ctrl.

Men hur gör man med dessa "svåra" lådor?

 

Tacksam för JÄTTE snabba svar

 

Du går fram till den lådan som du vill hoppa upp på.

Hoppa framåt med space och W, sen ska du trycka CTRL så att du hukar dej.

 

Så: Framåt hopp + CTRL.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...