Ceto Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Hej alla jag ska köpa en ny mobil och mobilerna är : Sony ericsson w580i eller Sony ericsson w910i Vilken av dom är bäst menar då ljudet och knapparna Behöver värkligen ett snabbt svar för att jag ska snart köpa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stopp Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 w910i är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Vissa säger att det blir mycket problem på w910i och att ljudet är dåligt är det sant för om det inte är det så ska jag köpa den direkt :) ???? Eller är det inte bra då köper jag nog inte den Jag har alltid velat ha w910i men jag vet ej om ljudet o knapparna och själva mobilen e bra.. :o ?? snälla hjälp mig ska beställa imorrgon :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stopp Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Min kompis har en w910i.Det är jätte bra ljud på den och stor skärm. Men jag tycker att siffrorna är lite för små. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 ok så w910i är mycket bättre än w580i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 W910i är bättre men W580i är ju lite billigare, du bestämmer själv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Struntar i priset 300kr billigare eller nåt vill bara ha det bästa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stopp Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) Struntar i priset 300kr billigare eller nåt vill bara ha det bästa :) Bra köp w910i ok :bah: Redigerat 8 Juni 2008 av Stopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Bra då köper jag den. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Själv ser ja ingen skillnad bara att w910i är mycket större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Spelar inge roll den har en stor o fin skärm :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.