Symptom Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 vill inte själv vara rasist va men..killen är ju psykist störd, frun och barnen verkar helt j*vla nere av hjärntvättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) f*n vad alla ska vara insnöade. Ge mig anledningar till att ni hatar Nazister? Oj da, dum fråga...En säger en sak, då säger hela forumet likadant. Alla har olika åsikter, Hitler gjorde så som han tyckte. Man vet ju inte vilka man ska hata mest, nazisterna eller ni,,Jag tror att det blir...Ni! Viruz256@ Du verkar vara helt dum i huvet, kommer inte med skit snack som du inte vet om, Hitler var smart. Jaha, sen så har vi lillskiten Dirtman@ Ja, jag kanske är blåst, för att Hitler hatade judar, svarta m.m Han tyckte att dom var farliga o.s.v han ville inte ha dom, och vad gör man med nått man absolut inte vill veta av? Jo, Hitler dödade dom. Och en sak till Dirtman, du är så gullig " Och, ja, alla får tycka vad dom vill, men tycker man så, är man en idiot, oavsett vad man får tycka eller inte." Öpnna inte käften utan anledningar, varför är man en idiot ? Jag hatar inte nazister eller rasister, jag accepterar dom mer än vad jag accepterar er, det är ni som ä dumma i huvudet, ni är inte en bättre männsika för att ni hatar nazister. Redigerat 8 Juni 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag hatar alla med odemokratiska åsikter, Nazister är en av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag hatar alla med odemokratiska åsikter, Nazister är en av dom.Nazister är inte åsikter, kära du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Hur F*n tänker de föräldrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag hatar alla med odemokratiska åsikter, Nazister är en av dom.Nazister är inte åsikter, kära du. Han menar såklart att alla nazister har odemokratiska åsikter. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) f*n vad alla ska vara insnöade. Ge mig anledningar till att ni hatar Nazister? Oj da, dum fråga...En säger en sak, då säger hela forumet likadant. Alla har olika åsikter, Hitler gjorde så som han tyckte. Man vet ju inte vilka man ska hata mest, nazisterna eller ni,,Jag tror att det blir...Ni! Viruz256@ Du verkar vara helt dum i huvet, kommer inte med skit snack som du inte vet om, Hitler var smart. Jaha, sen så har vi lillskiten Dirtman@ Ja, jag kanske är blåst, för att Hitler hatade judar, svarta m.m Han tyckte att dom var farliga o.s.v han ville inte ha dom, och vad gör man med nått man absolut inte vill veta av? Jo, Hitler dödade dom. Och en sak till Dirtman, du är så gullig " Och, ja, alla får tycka vad dom vill, men tycker man så, är man en idiot, oavsett vad man får tycka eller inte." Öpnna inte käften utan anledningar, varför är man en idiot ? Jag hatar inte nazister eller rasister, jag accepterar dom mer än vad jag accepterar er, det är ni som ä dumma i huvudet, ni är inte en bättre männsika för att ni hatar nazister. Kinaputt du ska f*n inte skriva att jag inte vet vad jag pratar om för det vet f*n inte du, jag gjorde ett förjupnings arbete i 4 veckor med detta (6 lektioner i veckan). Hitler var inte en smart man hade han varit det så hade han vunnit kriget men det gjorde han inte för han fick storhetsvansinne, han blev maktgalen. Och hade han massproduserat Panzers istället för att uppgradera massa tigra o köningstigrar och inte bygt masssa pansarvangs fabriker utan bygt pansarvagnar i bil fabriker som USA gjorde hade dom Alierade varit chanslösa, men som tur var, så var han helt körd och kunne inte tänka!!!!! Idioter. -.- Den "vita människan" är inte från amerika heller, f*n jag blir så förargad på sånna korkade personer. Varför kallar du dom idioter för? Alla har väll rätt till sina åsikter. Dom har väll full rätt med att vara rasister. Logfan@ Du verkar vara efter, Hitler var ingen idiot, han var en mycket smart männsika under 2:a världskriget, tack vare han så kunde dom dominera under 2:a världkriget, Logfan dra till skolan och läs lite historia innan du öppnar din lilla mun. Du är bara 11 år, du vet vet nog inte ens vem han var. Och en sak till, varför reagera alla på att judar gasades ihjäl? So what, han gasade, Amerikas sprängde 2 atombomber i Japan och slaktade en hel del. Är ej nazist eller rassist, blir bara trött på alla som går efter grupptryck. Är du helt blåst eller? Hitler var för *** ingen smart människa, han var fanimej helt idiotisk. Ja, men Amerika gjorde det inte pågrund av en så obetydande sak som att dom hade en annan hudfärg. Amerika gjorde ju det för att Japan krigade/bombade Amerika med. Vad fasen har människor med mörk hud gjort för nåt illa? Och, ja, alla får tycka vad dom vill, men tycker man så, är man en idiot, oavsett vad man får tycka eller inte. Usa skar av Japans olje tillförsel så dom flygbombade Pearl Habor sen i slutet skickade dom 2 atombomber som jag skrev innan och då drog dom sig ur kriger och då var det så gott som slut Redigerat 8 Juni 2008 av Viruz256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Var Hitler ingen smart människa? Hmm .. då kan vi ta Mr.långben och få honom att leda mer än 10 miljoner personer till krig? Hitler var nog den smartaste person under hela andra världskriget, för han höll ju uppe ett krig under nästan 10 år! Hade det var ni så hade det nog vara i max 10 minuter! Jag håller med Kinaputt till 110%. Det med Amerika är ju sjukt. Amerika har invaderat Irak och dödar mer än 5 pers per dag. Dom har nog vart i Irak i mer än 5 år. Krig är svaret till fred. Det är min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Var Hitler ingen smart människa? Hmm .. då kan vi ta Mr.långben och få honom att leda mer än 10 miljoner personer till krig? Hitler var nog den smartaste person under hela andra världskriget, för han höll ju uppe ett krig under nästan 10 år! Hade det var ni så hade det nog vara i max 10 minuter! Jag håller med Kinaputt till 110%. Det med Amerika är ju sjukt. Amerika har invaderat Irak och dödar mer än 5 pers per dag. Dom har nog vart i Irak i mer än 5 år. Krig är svaret till fred. Det är min åsikt. Ja, krig är svar till fred. Men om Hitler inte varit som han var så skulle det ju aldrig startat från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Han var ju skruvad men jävligt smart var han ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Han var intelligent, ja. Men han använde sin intelligens på fel sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 inte mycket klokare än bush. båda fick makten, fick med sig folket när de startade krig och sen gick det åt h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.