NightMaker Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 (redigerat) Man drar ju 70 skit snabbt med 5 acc, på mindre än 1 månad tror jag.. (750kr) Sen säljer man dom? :D tjänar man mycket på det ? (asså man behåller en :) Redigerat 4 Juli 2008 av NightMaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Man drar ju 70 skit snabbt med 5 acc, på mindre än 1 månad tror jag.. (750kr) Sen säljer man dom? :D tjänar man mycket på det ? (asså man behåller en :) Nej det gör du nog inte, men 2 månader kanske. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Man drar ju 70 skit snabbt med 5 acc, på mindre än 1 månad tror jag.. (750kr) Sen säljer man dom? :D tjänar man mycket på det ? (asså man behåller en :) Nej det gör du nog inte, men 2 månader kanske. :) Nej men man tjänar väll rätt mycket på det? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Man drar ju 70 skit snabbt med 5 acc, på mindre än 1 månad tror jag.. (750kr) Sen säljer man dom? :D tjänar man mycket på det ? (asså man behåller en :) Nej det gör du nog inte, men 2 månader kanske. :) Nej men man tjänar väll rätt mycket på det? :) Mmm om du får dom sålt utan att åka dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg