Hoppa till innehåll

Äntligen 70!

Rekommendera inlägg

Själv drog jag normal instancer tills jag hade bra nog gear för att tanka heroics, så gick några heroics som Mecha, Ramps, Blood Furnace, Slave Pens osv, asså dom lätta heroics, sen när jag hade fixat typ allt det jag kunde få från dom så gick jag kara (ofc gick jag ju kara medans också men dålig guild och inte full runs osv) tog mig några kara runs och kollande på atlasloot vad jag kan behöva från heroics för att kunna tanka Prince, men på tredje gången jag skulle tanka så fick jag t4 hjälm, och fick t4 gloves från curator också, har också haft tur med looten, gick MGT(som jag hatar) heroic en gång och fick tank trinketen, nu går jag inte dit nå mer :P samt i kara, fick t4 hjälm första gången, t4 gloves första gången, senare gick jag Gruul, efter några försök så fick jag t4 shoulders (första gången där också) sen droppades legsen men ville inte ha dom.

Från min livs historia i wow så borde du fatta att du ska specca prot för tanks får alltid grupper och guilder samt vänner som går instancer ofta, sen köp inte badges för preisland gear ännu, skaffa 100 badges, köp legs från Isle antingen tanking eller dps, sen skaffa 100 till, köp chest, antingen dps eller tank.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...