Symptom Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 a hej, visste inte var denna skulle ligga men ja För ett tag sen så åt jag en asgod korv som hette ost bacon korv, grillade den själv och så, riktigt god. Men nu, några veckor senare så kommer jag inte ihåg vilket företag som gjorde den, eller var jag fick tag på den. Jag har för mig att den låg i en förpackning med andra korvar, en så kallad "Grillbricka". Har också för mig att den var impregnerad med ost, som då smälte när man grillade den. Är det någon som vet avr man kan få tag på den, helst i södra sverige? Väldigt tacksam för svar som leder fram till vilket företag som gör den och var man kan köpa den. fortsatt trevlig sommar haj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Har du försökt googla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 a, fick fram att scan gör en ost bacon korv men vad jag förstod så levererades den till korvkiosker och dylikt. vill grilla den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 misstänker att konsum är den butik jag införskaffat den i, har inte haft möjlighet att åka dit dock. resten har jag kollat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag har sett en korv med ost i pa ett Hemkop, men om det fanns bacon i den kommer jag inte ihag. Lat mumsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 äntligen hittat en korv med ost i! ingen bacon men wtf det får man leva med. typ icas egna korv. rekommenderas starkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 äntligen hittat en korv med ost i! ingen bacon men wtf det får man leva med. typ icas egna korv. rekommenderas starkt!Bacon kan man rulla på själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Såg på coop att dem hade OSt & Bacon KORV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Ush mamma hade köpt hem en som var supersalt. Man blev megatörstig av att äta den.. Tyckte inte alls om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Hur kan man äta salt korv!? Ush. Själv föredrar jag Rishultskorv. Mumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Köp hem lite korv, bacon och ost. Stek baconen lite så den får lite färg, men den får inte bli knaprig! Linda in korven med bacon och strö över en massa ost och skicka in den i mikron i en halv minut typ. Tada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.