Gäst Logfan Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 NU hittade man nåt intressant Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 ja, det går det, men när man har growlat igenom 3 sånger så börjar man bli hes som f*n..Då gör du fel...Det går väl som 11åring men det är väl det att dom inte gör det rätt men tror att dom gör det. Bara för att det kanske låter lite mörkt är det inte growl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Blir det ingen inspelning eller vad? o.O skulle vara kul och se om du är bra (Logfan). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Min mick funkar inte har försökt att få liv i den, när jag har fått min månadspeng så ahr jag råd tille n ny mick så ni får vänta nån vecka till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Nej, ni kan glömma bort inspelningen ska lägga mina pengar på Guitar Hero: Mettalica istället tyvärr. Men kanske kan låna en mick av en polare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Nej, ni kan glömma bort inspelningen ska lägga mina pengar på Guitar Hero: Mettalica istället tyvärr. Men kanske kan låna en mick av en polare. Jaså, det säger du? ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Men vafan...Fick en känsla av att du inte kan growla nu, utan bara har låtsats.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) .. hade inte väntat mig nåt annat. Redigerat 15 Juni 2008 av muqq Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Men vafan...Fick en känsla av att du inte kan growla nu, utan bara har låtsats....MICKEN FUNKAR!!!!! Är trött nu så rösten är inte den bästa nu men spelar in vid klockan 14.00! Någon som vet var jag kan lägga upp filen sen? Redigerat 16 Juni 2008 av Logfan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Gutgrowl borde ju ta död på halsen. Gutgrowl Fint med trumprogrammering. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Men vafan...Fick en känsla av att du inte kan growla nu, utan bara har låtsats....MICKEN FUNKAR!!!!! Är trött nu så rösten är inte den bästa nu men spelar in vid klockan 14.00! Någon som vet var jag kan lägga upp filen sen? Jaha, nu är klockan 16.14... Skulle inte du ha lagt in den för 2 timmar sen? Redigerat 16 Juni 2008 av Eldapa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Gutgrowl borde ju ta död på halsen. Gutgrowl Fint med trumprogrammering. Ja, genren är cybergrind därav används datorizerade trummor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg