ThinkAboutIt Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Men vafan...Fick en känsla av att du inte kan growla nu, utan bara har låtsats....MICKEN FUNKAR!!!!! Är trött nu så rösten är inte den bästa nu men spelar in vid klockan 14.00! Någon som vet var jag kan lägga upp filen sen? Jag vet inte hur man lägger upp filer, är rätt så ny här men fråga om någon vet typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Han sade till mig på MSN igår att micken slutade fungera igen. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Men vafan...Fick en känsla av att du inte kan growla nu, utan bara har låtsats.... MICKEN FUNKAR!!!!! Är trött nu så rösten är inte den bästa nu men spelar in vid klockan 14.00! Någon som vet var jag kan lägga upp filen sen? Jag vet inte hur man lägger upp filer, är rätt så ny här men fråga om någon vet typ. I en ZIP fil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ja, micken funkar inte, min bror drog ut sladden och när jag satte in dne igen så vill den inte funka, har testat att ändra inställningarna, och har provat på cs om det funkar att prata i micken där, det gör det inte så jag ska försöka fixa det! Har inte pemgar till en ny mick heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Prova att fixa den som du gjorde förra gången eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Förra gången drog jag abra ut sladden och satte in den igen. Men av f*n ska nog sticka ner till där jag köpte den och kolla felet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 kan vi inte bara låta tråden dö? ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 NEJ! ni andra ska höra när jag Growlar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 NEJ! ni andra ska höra när jag Growlar!Ja, men kom till verkan da..Du mummlar ju bara om hur din mick dör..Hur många bortförklaringar är du uppe i ? 30 tusen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag försöker fixa den Raptomex. Jag gick till affären jag har köpt den i och frågade vad som var fel. Dem sa att inget var fel på den, så jag sa att dne inte funakr på min dator så dem att det har med min dator att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag försöker fixa den Raptomex. Jag gick till affären jag har köpt den i och frågade vad som var fel. Dem sa att inget var fel på den, så jag sa att dne inte funakr på min dator så dem att det har med min dator att göra. och nu måste du spara pengar till en ny dator så du måste tyvärr be oss att vänta några månader eller så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Nej, det har ju funkat jag ska testa om det går så kommer jag spela in! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg