Median Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 NU ÄR DET SOMMARLOV ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 NU ÄR DET SOMMARLOV ! :D nej inte förren imon:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Ska bara gå från 8-11 imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 jag har gått på samma skola i 10 år jag :o men imorn är sista dagen B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 (redigerat) Vår skola sluade för 3 dagar sedan. B) Redigerat 12 Juni 2008 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Vår skola sluade för 3 dagar sedan. B) Samma här shit vad alla slutar sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Det är lite olika beroende på vart man bor i landet. Slutade för 38 minuter sen nu. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Det är lite olika beroende på vart man bor i landet. Slutade för 38 minuter sen nu. ^^ Okej, Glad Sommar :D, Jag bor i södra (Dock inte skåne) Så vi slutade kanske lite tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag bor i 'mitten' av Sverige, i Värmland. Vi slutar alltid sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag bor i 'mitten' av Sverige, i Värmland. Vi slutar alltid sent. Okej, Konstigt att alla inte slutar samntidigt. Det skulle ju blivigt mycket lättare att hålla reda på när var och en slutar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Vi hade avslutning på onsdag morgon 14/6 Jag bor i 'mitten' av Sverige, i Värmland. Vi slutar alltid sent. Okej, Konstigt att alla inte slutar samntidigt. Det skulle ju blivigt mycket lättare att hålla reda på när var och en slutar. :) Men man kanske har släktingar i sin egna ålder som kanske bor i tex Stockhlom när man kanke själv bor i tex Malmö Då vill man kanske se på dom och så Redigerat 17 Juni 2008 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) jaja, Men nu har alla slutat så Glad Sommar allihopa :D :D :D Redigerat 17 Juni 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.