Hoppa till innehåll

Ett Roligt Spel


Vitdom

Rekommendera inlägg

Animationerna är antagligen en smaksak, så det går jag inte in på.

 

Hoppanimationerna... Snälla, hur kan man orka klaga på något sånt?

 

för att det ser fult, rushat och rent ut sagt dumt ut? :3

 

Tror du seriöst att det inte finns någon över 18+ i AoC?

Vet du vad, blod, våld och nakenhet LOCKAR yngre spelare, inte tvärtom.

 

De flesta guilds har 18 som en minimums ålder. Och jag tror knappast att någon skulle köpa och betala i månaden för ett spel bara för att få se nakna bröst.

 

"Hur gammal är du?

-18.

-Okej du kan få joina våran guild."

/ David 13 år.

 

-påhittat mkay-

 

 

Orsaken till att jag som 14 år spelar AoC är för att jag anser mig mogen nog, och jag gör det garanterat inte för att se nakenhet och blod.

 

tror nog de övriga X hundratusen under 18 som spelar säger likadant.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

för att det ser fult, rushat och rent ut sagt dumt ut? :3

 

Okej, jag håller med att de 'lägger över' varandra vilket får det att se rushat ut. Men det är ingenting jag börjar hata spelet för.

 

 

"Hur gammal är du?

-18.

-Okej du kan få joina våran guild."

/ David 13 år.

 

-påhittat mkay-

 

Tror du inte att det kommer märkas på beteendet och rösten i Ventrilo/TS om personen är under 18? Om du tror att alla 600k spelare som lirar AoC är 13 år gamla så måste du vara riktigt seg. Jag gissar på att det finns ett fåtal, och vet du vad? Jag bryr mig inte om åldern så länge de uppför sig.

 

 

tror nog de övriga X hundratusen under 18 som spelar säger likadant.

 

Kanske, men deras beteende kommer avslöja dem förr eller senare. Gissar dock på att antalet <18 spelare i AoC ligger på 10k högst.

 

( Hoppas förresten att du inte tar den här diskussionen personligt, för det börjar kännas som om den börjar hetta till lite. )

 

EDIT: Brutala stavfel.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara att du kommenterar nakenheten är ju lite omoget. För äldre mognare personer borde ju sånt passera omärkt förbi. Jag har för övrigt inte stött på en enda naken kvinna till min väg till lvl 30. Att det skulle vara något erotikspel som alla verkar säga är ju så överdrivet så att det blir pinsamt. Verkar som om det är en anledning till att du faktiskt knappt har spelat spelet. Animationerna är grymma förresten, använd combos och vanliga attacker och se det själv. Dessutom är det lite lustigt att du "råkade" hoppa över mitt förra inlägg lite diskret. Du klagar dessutom på saker som gäller för alla MMORPG, och du har inte ens kommit med ett enda bra argument mot spelet. Ska man klaga får man f*n göra det ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...