Moviemaker Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Hej, kan någon ge mig lite studsmattatips. Jag är ungefär på den här nivån. http://youtube.com/watch?v=la8ic6V2DW0 Snälla hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 bara att ställa sig upp och göra en bakot volt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 börja med att hoppa sedan kan du ju prova dig fram, landa på ryggen och försök ta dig upp igen... rekomenderar inte att du börjar med en volt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Ett tips, hoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Varför är denna tråd flyttad? :huh: Fattar ni inte skämtet. Det gör ni om ni kollar videon. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag trodde att du var dålig på studsmatta och bara överdrev "lite" med den filmen :P och att du ville lära dig göra "trix" ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Ett tips, hoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 jepp det är bara att hoppa, när jag gör vålter så brukar jag spänna mig så går vålten mkt snabbare:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag trodde att du var dålig på studsmatta och bara överdrev "lite" med den filmen :P och att du ville lära dig göra "trix" ^_^Ja, allting va ett skämt <_<. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag trodde att du var dålig på studsmatta och bara överdrev "lite" med den filmen :P och att du ville lära dig göra "trix" ^_^Ja, allting va ett skämt <_< . Va dåligt... pluss en spamm tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag trodde att du var dålig på studsmatta och bara överdrev "lite" med den filmen :P och att du ville lära dig göra "trix" ^_^ Ja, allting va ett skämt <_< . Va dåligt... pluss en spamm tråd. Spamm? Vad babblar du om? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Hoppa det högsta du kan sen landar du på hälarna samtidigt som du lutar bak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.