PussyCat Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Filfoserat lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag hade tagit min softis,(som ser riktigt verklig ut) och rånat en bank och hoppas på att det går bra så jag slipper spendera dom sista timmarna i mitt liv på ungdomsanstalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) Öhm, något skulle man väl gjort, vet inte vad eftersom jag aldrig har kännt det trycket förr. Redigerat 13 Juni 2008 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 kn*lla alla tjejer som jag har drömt om:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 gå och hångla med en het brud i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) Hämtat upp min kompis i en pansarvagn och tagit varsin Ak47 sen skapa kaos! B) Redigerat 13 Juni 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Berättat för alla vad jag tycker och tänker om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Skulle lekt partyboy på stan med Party Boy Theme Song :D. Sen gått och klämmt alla snygga tjejer man ser på brösten :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Ta ut alla mina pengar, hyra ett plan till mig och mina närmsta vänner, åka till America och hitta det största bästa trädet att klättra upp i och se på stjärnorna innan jag tar farväl av mina vänner och de kan begrava mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 om ja hade en dag kvar skulle ja göra GTA IRL :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Om ni hade haft exakt en dag kvar att leva, och ni visse om det, vad hade ni gjort? Tänk på alla möjligheter o.O handlat en katana, booyah (eller tagit den som ligger hemma) och mördat alla som har gjort mig något illa >:-), dö i kamp, bättre än allt annat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 "Lev som om du kommer dö imorgon, lär dig som om du kommer leva för alltid" - Ghandi Jag hade nog gått och hoppat från en klippa eller något ;) Eller kanske mördat ett rekordantal människor så jag blir ihågkommen xD Hursomhelst så är ju det viktiga att dö i stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.