Escain Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Ja grabbar, imorrn åker jag bort en månad. Så ni vet vf jag är oaktiv den närmsta tiden. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Får man fråga vart du ska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag ar i USA :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Själv är jag i Berlin från imorgon tills början av nästa vecka. Ha det så trevligt här hemma! Redigerat 18 Juni 2008 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 (redigerat) Jag ska också iväg. På onsdag morgon åker jag till min morfar för att sedan åka med honom till Sundsvall, sova där en natt och sedan tar jag tåget till en by/stad (osäker) utanför Östersund. Hur länge jag är borta vet jag inte, men det lär bli ~2 veckor. Redigerat 30 Juni 2008 av Nafrali Det blev försenat ytterligare en dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Är alla på semester eller kan någon ta tag i ModKP: A(33/1/0/0), N(46/2/6) ? Får väl ta det ikväll om ingen annan gjort det. Sitter nu för fullt och jobbar med nya funktioner samt skriver om en del gamla som inte fungerar perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag kan förhoppningsvis göra det, annars imorgon ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg