neXo Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 hej alla wow lirare! Jag kna hjälpa dig lvla! :D Helst horde dock fast alliance går oxå bra :P Det här är INTE "scamming" jag kommer att lvla lite grann. Jag lvlar snabbast me hunters då jag haft 2st 70 :P PMa mig ditt användar namn och lösen och önskad lvl :P Som sagt, det är INGET försök till scamming! Jag har inte eran SQ och SA så det e omöjligt att ja kan hacka erat account. P.S Jag lvlar bara chars över lvl 30 för jag hatar the barrens och westfall o de ställena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 hej alla wow lirare! Jag kna hjälpa dig lvla! :D Helst horde dock fast alliance går oxå bra :P Det här är INTE "scamming" jag kommer att lvla lite grann. Jag lvlar snabbast me hunters då jag haft 2st 70 :P PMa mig ditt användar namn och lösen och önskad lvl :P Som sagt, det är INGET försök till scamming! Jag har inte eran SQ och SA så det e omöjligt att ja kan hacka erat account. P.S Jag lvlar bara chars över lvl 30 för jag hatar the barrens och westfall o de ställena. Hmm låter lite mysko. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) Om ni vill ha kontakt med mig så adda msn : *borttaget* Redigerat 11 Juni 2008 av Nafrali Hans email stod där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Samtidigt kan jag ju passa på att säga att jag kan ge 10 000kr till er, pma mig bara ert bank kort/VISA kod , jag scammr er inte ^joke tro inte på honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Scam, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg