jollejhh Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 ska jag köpa assissin's creed eller two worlds? och vad är det med vår tv jag antar att den är för gammal men undrar ändå modelen är en SAMSUNG 32W6VNG den har samma utag som den innan men fukar inte vad är felet????? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Spel: Köp inget av dom. Jag skulle rekomendera Mass Effect eller Oblivion ifall du vill ha ett rollspel. Two Worlds ärheltärligt grymt dåligt. TV: Ingen aning, kanske fel inställningar eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 1. Båda spelen Suger köp Oblivion 100 ggr bättre. 2. Kolla om kontakten till din 360 står på Hd-TV eller vanlig Tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 ska jag köpa assissin's creed eller two worlds? Du nämnde just de två värsta spelen som någonsin funnits, köper du något av dem så är det bortkastade pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jollejhh Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 ok, jag har oblivion game of year edition men jag ska nog inte köpa two worlds men jag är fortfarande lite sugen på assassin's creed men jag vet inte kanske tar jag ett annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Du kan ju köpa Assassins Creed på Ebgames så har du 10 dagars öppet köp. Du hinner du testa spelet och klara ut det och du kan sen lämna tillbaka det och få alla pengar tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) ska jag köpa assissin's creed eller two worlds? Du nämnde just de två värsta spelen som någonsin funnits, köper du något av dem så är det bortkastade pengar. Nu överdriver du väl ändå liiite... Fast visst, Two Worlds är skit, men Assassin's Creed är rätt okej. Dock fick jag 1000/1000 GS ur det på typ en och en halv vecka, så livslängden är åt h*lvete. Vad är det som inte funkar med TV:n, förresten? Förklara. Redigerat 13 Juni 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 ska jag köpa assissin's creed eller two worlds? Du nämnde just de två värsta spelen som någonsin funnits, köper du något av dem så är det bortkastade pengar. Nu överdriver du väl ändå liiite... Fast visst, Two Worlds är skit, men Assassin's Creed är rätt okej. Dock fick jag 1000/1000 GS ur det på typ en och en halv vecka, så livslängden är åt h*lvete. Vad är det som inte funkar med TV:n, förresten? Förklara. Jag tycker Assassin's Creed är det jävligaste spelet och största besvikelsen någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Varför tycker alla att assassians creed är Sämst, Visst det suger men det finns värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Varför tycker alla att assassians creed är Sämst, Visst det suger men det finns värre. Det finns värre ja.. det finns också bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jollejhh Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 ska jag köpa assissin's creed eller two worlds? Du nämnde just de två värsta spelen som någonsin funnits, köper du något av dem så är det bortkastade pengar. Nu överdriver du väl ändå liiite... Fast visst, Two Worlds är skit, men Assassin's Creed är rätt okej. Dock fick jag 1000/1000 GS ur det på typ en och en halv vecka, så livslängden är åt h*lvete. Vad är det som inte funkar med TV:n, förresten? Förklara. det är så att jag får ingen bild på x-boxen när jag startar allt är bra och så men jag kan inte se det är bara svart eller blått tänker inte på vilken färg men i alla fall jag jag får ingen bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Kolla så att du har kopplat allting rätt med scart(staving) och massa andra sladdar och kolla så att du har Tven på rätt kanal. Hade min TV på fel kanal första gången -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.