KuroKaktus Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Hej! Jag söker spel man kan ladda ner och är gratis. Dom spelen jag har är: Flyff frets on fire soldat Warrock (håller på att laddas ner nu när jag skriver detta) Sen kommer jag inte på nåra mer som jag har just nu. Lite regler som jag vill kan vara med spelen (altså det ska inte vara spelreglerna) Det är gratis att ladda ner. Man måste inte ge ut sitt telefon nummer för att spela. Det var väll det men om man måste regga sig och skriva in sin addres kan man ju skriva Fiskmåsarnas grata eller nåt. Hoppas många kommer med förslag:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Här finns typ alla(MMO-spel): http://www.freemmorpglist.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) edit: Det var en anna sida jag var inne på :P Nu har jag hittat massa roliga spel jag är jätte tacksam efter som det är sommar lov imorgon :) Redigerat 11 Juni 2008 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 mertin 2 fast den e dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamok Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 DoMO Dream of Mirrors Online. Jätte roligt ungefär som flyff :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 aura rose är väldigt roligt fast det kostar pengar. Men om man söker på google efter Arua rose så kan man ladda ner det och spela det gratis ( private server) Det är massa som spelar på private servern, över hela världen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 DoMO Dream of Mirrors Online. Jätte roligt ungefär som flyff :DInte för att vara dum men. Om jag har flyff vrf skaffa det då?Men kom med fler förslag ska testa mapelstory men vill ha mer spel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 War Rock o Conquer (conquer va tråkigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 finns det inte nåt mmorpg spel som e som wow typ fast gratis? asså menar ett 3d spel med hyfsat bra grafik, förutom flyff fick inte igång det ricktigt så orkar inte testa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 lol? självklart finns det. http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm?GAMEID=0&bhcp=1 titta igenom den listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 det var många, ingen som kan tipsa om nåt bra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Ett spel som likar wow, fast är bättre än Wow, är ju Archlord. Det är ett online spel, du gör en char, springer runt i en värld o.s.v. Går att ladda ner från deras hemsida gratis. Förut så kostade en summa varje månad att spela det, men nu är det gratis för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.