Bplay Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Million Dollar Baby Såg den häromdagen och fastnade verkligen för den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Kollade på the Incredible hulk igår och den var totalt värdelös, alltid när första filmen är bra så antar dem stora filmbolagen att dem kan börja slänga in massor med överdrivna saker och tro att folk ska tycka om den lika mycket. Såg även på Doomsday för ca 15 minuter sedan och den var en blandning mellan Resident Evil och 28 dagar senare, dock helt okej film :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Scarface är den bästa! men kung fu panda verkar skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Scarface är den bästa! men kung fu panda verkar skön Kung Fu Panda är störtskön, all ironi är rätt bra faktiskt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 jag gillar jackass filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Donnie Darko och The Green Mile, inte så nya, men de senaste jag har sett, sjukt bra och lätt med på min top 10 lista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Saw filmerna är väldigt bra. Fast den bästa är nog The Dudesons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Skräck: Dead Silence Komedi: Tenacious D: The pick of destiny Liar Liar Action: Walkin.... ah, skiter i denna listan. Finns många bra filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Smala Sussie är väl rätt bra :P Scream-filmerna Förortsungar (F.O.U) Jag vet vad du gjorde förra sommaren 1&2 Alla Scary Movie-filmerna Epic Movie (Har inte sett den men den verkar ändå bra XD :P) m.m...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Ginger Snaps, Ginger Snaps II: Unleashed och El laberinto del fauno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Team Amercia är bara för skön. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postalfreak Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag kommer alltid älska Saw filmerna. Skitiga brutala mycket blod och lemlästning, skit bra temamusik, och en grymm story.( som man bara förstår om man har sett alla filmer.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.