Mosa1nagant Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Hej! Jag har en lvl 70 warlock, just nu så har den PvP baserat gear. Med en som är bra för PvE. Jag har också några gröna, så jag undrar om ni kan ge lite tips om vilka är de bästa att börja med. Jag raidar Kara (så ni kan säga några bra drops där som jag kan needa). Det var allt hoppas ni kan hjälpa mig. PS; Armory Länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Samerius Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 T4 antar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Gör lite Magister's Terrace. Kael'thas droppar ett par väldigt bra handskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 kom på att du kunde anävnda thottbot.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 kom på att du kunde anävnda thottbot.com ladda ner atlasloot. Ett mycket bra addon där du kan kolla drops i instancer/raids plus mycket andra saker. PPV rewards och dylikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ditt gear duger för Kara och heroics om du inte har PvP spec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Finns addons som visar vad som droppas. För övrigt inte så svårt att veta, spela på i Karazhan och så droppas det något tillslut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg