x3n0n Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 tjena vi är en mid - high skillad clan som är typ upstartad igen, vi har egen hemsida och WAR server vi är 3 st just nu och lirar MKT pcw och minst en cup i veckan sak vi satsa på skriv här så fort som möjliggt om du vill trya. PS: vi är en 1.6 clan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Tycker det borde vara skottpengar på folk som söker pcw/klan/trys på forumet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3n0n Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 men tyst bara och låt oss ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 vad är hemsidan kan kanske joina är rätt så bra på cs har kört i 3 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 tjena vi är en mid - high skillad clan som är typ upstartad igen, vi har egen hemsida och WAR server vi är 3 st just nu och lirar MKT pcw och minst en cup i veckan sak vi satsa på skriv här så fort som möjliggt om du vill trya. PS: vi är en 1.6 clan Hmm om ni vill vara seriösa så lär dig stava. :) fungerar lite bättre då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Nykomlingar som du borde utrotas. Skriv inte i tråden om du inte vill joina klanen idiot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Nykomlingar som du borde utrotas. Skriv inte i tråden om du inte vill joina klanen idiot. Här kan du läsa innebörden av ett Forum. http://sv.wikipedia.org/wiki/Forum så jag som "nykomling" kan ju du försöka utrota med din desperata och patetiska svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 1.6 är utdött , SOURCE FTW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Haha nej alla spelar 1,6 och cz! Source går gubbarna konstigt -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag ägde fett på 1.6 innan. Och då menar jag verkligen äääägde! Jag hade brutit armen innan jul, satt i 4 veckor och spelade 1.6 typ 24/7. Körde pcw hela tiden typ, men nu så har jag fått kass ping och alla säger att jag laggar. Skitskumt. :o Har ju ffs 24mbit/s!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Om ni nu är så seriösa. Varför inte söka via IRC-nätverk? oÓch varför inte skaffa en sida som inte ser ut som om den är gjort med Mspaint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 kan kanske joina lirar cs minst en timme om dan och brukar s**ka lite då o då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg