viktor_2003 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 det står på alla sidor att man ska göra så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 mmmmmmm jag håller med hellt omöjligt ja har ju testat allt och vad gör myatoismon i staden är det nån som har fått alla medaljer jag har fått 3 det var ganska jobbigt att få korten tyckte jag jag slössa 300 000 bits på kort för att få det sista och sen så varva jag spelet då såg jag att man fick det sista kortet man blev så sur :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 men hur långt har du kommit först finns det mat utanför huset när man har pratat med honom sen ger man det till honom sen ska man få shellmon till staden och när det står nåt om myatoismon i tidningen så ska du gå tillbaka då kommer devimon och pratar med en sen ska man gå till en hiss tror jag det var sen ska man gå till vänster och möta en som liknar giromon när du har tat honom möter du skullgrey mon som har tagit till fånga myatoismon sen får du båda i staden tror jag :) ps man måste ha en virus digimon ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
And€rs.f€mming Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Var finns whamon? och hur får man honom? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 vet någonm vart man köper digimon world 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 hur blir Agumon Greymon? Pinsam fråga men hur sparar man? :oops: :oops: :oops: :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 haha min kompis hade en digimon i TRAINING MODE ller vad det heter sen blev den METALGREYMON sen så låte han den dö en gång så blev den WARGREYMON !!!! lite lätt har Gurudamon nu :> :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 för mig går det inte så bra på spelet för när jag kommer in i frezze land då springer jag igenom det till misty tressoch där käns det som jag bara går vilse ps. hur får man ett spö :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 bara en fråga hur får man in digimon i staden jag har bara agumon i staden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 bara en fråga hur får man in digimon i staden jag har bara agumon i staden? coelamon: gå till stranden coela point efter du har besegrat drimogemon. gå nära vattnet några coelamon kommer up ur vattnet och frågar om du vill ta dig till tropical djungle sej yes och när du är där finns coelamon i file city. meramon: gå till gruvan och gå till höger det finns vatten där du är men strunta i det. fortset sen gången till ett place som hetter not me lava cave och besegra meramon efter det kommer han till staden. ps kommer tella mer senare ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Error-Error Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 e d nån som kan en bra sida med stats för bra digimon?? (har aldrig haft en ultimat eller vad d nu heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Error-Error Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 det är bra att ha kuwagamon och kabuterimon i staden för dom förbätrar alla tränings saker vet nån hur man får tentamon hur får man d där som gör så att träningen blir bättre då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg