Hoppa till innehåll

hjälp till digimon 1


Zambulon
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

mmmmmmm jag håller med hellt omöjligt ja har ju testat allt och vad gör myatoismon i staden är det nån som har fått alla medaljer jag har fått 3 det var ganska jobbigt att få korten tyckte jag jag slössa 300 000 bits på kort för att få det sista och sen så varva jag spelet då såg jag att man fick det sista kortet man blev så sur :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men hur långt har du kommit först finns det mat utanför huset när man har pratat med honom sen ger man det till honom sen ska man få shellmon till staden och när det står nåt om myatoismon i tidningen så ska du gå tillbaka då kommer devimon och pratar med en sen ska man gå till en hiss tror jag det var sen ska man gå till vänster och möta en som liknar giromon när du har tat honom möter du skullgrey mon som har tagit till fånga myatoismon sen får du båda i staden tror jag :) ps man måste ha en virus digimon ds.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...

bara en fråga hur får man in digimon i staden jag har bara agumon i staden?

coelamon: gå till stranden coela point efter du har besegrat drimogemon. gå nära vattnet några coelamon kommer up ur vattnet och frågar om du vill ta dig till tropical djungle sej yes och när du är där finns coelamon i file city.

 

meramon: gå till gruvan och gå till höger det finns vatten där du är men strunta i det. fortset sen gången till ett place som hetter not me lava cave och besegra meramon efter det kommer han till staden. ps kommer tella mer senare ok

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...