xiaoxiang Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 skriv inte i rad. ta alla frågor i samma inlägg!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Error-Error Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) jaha..förlåt då.. Men vet nån hur man kommer in till myotismon när man har gett honom köttet å han säger att hans undersåtar bättrar sig pga arenan?? det står ju bara att d e nån lustig kraft så att man inte kan röra sina ben när man försöker gå in... :( Redigerat 8 Februari 2004 av Error-Error Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 har fått nästan alla digimon föresten har du kommit till beetleland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 va e det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Error-Error Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 åhh! tack så mkt.. men vilka stats ska man ha för att få devimon å bakemon då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 har aldrig haft devimon bara bakemon föresten vet jag inte riktigt hur man ska få bakemon de är nog bra att ha en agumon för att förmig har agumon blivit bakemon två gonger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Men e de inte nån som vet om de finns nån sida med en guid, lr iallafall lita av en guid? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zambulon Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 vet nån hur man ska göra för å dra is spaken i ogre fortress, den som går till hissen så man kan rädda shellmon? nån som vet nån bra sida me wlkthru oxå??me stats required å allt sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) jag hade verkligen behövt en walktrough... men jag ska leta efter en... på gamefaqs!!! förlåt att jag dubbelpostar...(jag vet att man ente får) men jag har hittat lite grejer och jag la dem i ett Word format istället så här e lite hjälp!! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...gimon_guide.doc hoppas det kan hjälpa... jag har lite till.... om ni vill ha det så PM:a mig.... //ANVÄND ÄNDRA. Redigerat 15 Maj 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag har bara 41 i prosperty rate.. Behöver 50 för att komma in i Mt.Infinity. Här kommer lite tips hur man får Digimon till staden och hur man får dom. 1.Greymon. För att få Greymon måste du ha Agumon. Sen ska du träna han i följande: Offensive= 100+ Defensive= 100+ Speed= 100+ Brain= 100+ PS! Ha även höga mätare (Happiness, Dicipline.) Då borde den bli Greymon. För att få Greymon till staden: När du har Prosperty rate= 15 så kommer Greymon att dyka upp utanför Jijimons hus. Han är ganska svår så ett tips är att ha en Digimon med minst 3000 HP, Defensive är också att rekommendera. 2.Kunemon. I början av spelet träffar man på Kunemon. En gul larv som sitter uppe i ett träd. Prata med han och ge han mat så börjar han slåss mot dig. Besegra han så går han till staden. För att få Kunemon: Ta en in-training digimon ( typ Koromon ) och låt den sova i Kunemon´s bed. Det är 50% chans att din Digimon utvecklas till Kunemon. Mer Kommer Snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piximon Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 vilken kan vegimon bli till å hur får man den till staden... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Frigimon_ Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 jag hade agumon för att få frigimon men sen behöver man en is digimon mojamon går bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg