runrun143 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Lol hehe Ninja looter äger!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Skitkul parodi :D alla som spelar WoW borde se den. Den är bara 3 dar gammal och har 300,000 views! Man behöver inte äns spela WoW för att tycka att den är kul :) Kanske borde vara i Humor-forumet men jag tycker den är för bra för det :P Såg den när nån IDIOT i en tråd länkade "Model edit fix detected" Men den e skön, World of World of Warcraft och snart kommer expansionen World of World of World of Warcraft Vad menas med world of world of warcraft? Det heter ju world of warcraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jo, ninja looter var väldigt rolig :P Till Jonas_95- Tittade du inte på Action Baren? Såklart han var en rogue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Skitkul parodi :D alla som spelar WoW borde se den. Den är bara 3 dar gammal och har 300,000 views! Man behöver inte äns spela WoW för att tycka att den är kul :) Kanske borde vara i Humor-forumet men jag tycker den är för bra för det :P Såg den när nån IDIOT i en tråd länkade "Model edit fix detected" Men den e skön, World of World of Warcraft och snart kommer expansionen World of World of World of Warcraft Vad menas med world of world of warcraft? Det heter ju world of warcraft. Att du spelar en world som spelar world of warcraft typ :P Du spelar snubben som spelar world of warcraft :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Och hur gör man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Och hur gör man det? Det är ett skämt -.-'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Fatta jag ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Gör du <_<? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Aa, coolt va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Fatta jag ju.Nej det verkade inte du fatta...Dom säger ju att spelet heter World of World of Warcraft... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Gör dom? Jag lysanade inte på vad dom sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg