Symptom Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag Kommer... NOT! palla sitta och nörda sig på Dreamhack. Logfan, Har du ens Besökt Dreamhack ngn Gång? Själv så kommer jag på Winter istället, Sparar mina pengar till MetalTown Isället. Tror inte man behöver det för att veta att 10000 pers sitter i svettas och att det är hur varmt o äckligt som helst :D det är f an kyligt här emellanåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag Kommer... NOT! palla sitta och nörda sig på Dreamhack. Logfan, Har du ens Besökt Dreamhack ngn Gång? Själv så kommer jag på Winter istället, Sparar mina pengar till MetalTown Isället. Tror inte man behöver det för att veta att 10000 pers sitter i svettas och att det är hur varmt o äckligt som helst :D det är f an kyligt här emellanåt Yep, btw, jag låg på plats #75 på highscoren för helikopter tävlingen och jag hade inte äns svarat. Någon har ju använt mina person uppgifter, orka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag är inte där, men min vänn är där och sitter nånstans på d45. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag Kommer... NOT! palla sitta och nörda sig på Dreamhack. Logfan, Har du ens Besökt Dreamhack ngn Gång? Själv så kommer jag på Winter istället, Sparar mina pengar till MetalTown Isället. Tror inte man behöver det för att veta att 10000 pers sitter i svettas och att det är hur varmt o äckligt som helst :D det är f an kyligt här emellanåt Yep, btw, jag låg på plats #75 på highscoren för helikopter tävlingen och jag hade inte äns svarat. Någon har ju använt mina person uppgifter, orka.. vad är helikoptertävlingen? vann du ngt eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag Kommer... NOT! palla sitta och nörda sig på Dreamhack. Logfan, Har du ens Besökt Dreamhack ngn Gång? Själv så kommer jag på Winter istället, Sparar mina pengar till MetalTown Isället. Tror inte man behöver det för att veta att 10000 pers sitter i svettas och att det är hur varmt o äckligt som helst :D det är f an kyligt här emellanåt Yep, btw, jag låg på plats #75 på highscoren för helikopter tävlingen och jag hade inte äns svarat. Någon har ju använt mina person uppgifter, orka.. vad är helikoptertävlingen? vann du ngt eller Ja, juste.. du satt inte i D hallen. Iaf, försvaret hade ju en tävling där man skulle svara på några fråger och de som hade svarat bäst kom upp på en highscore lista. Ungefär kl. 10 på måndagen så började de ringa #1, ifall den inte svarade tog de nästa o.s.v. Jag vann aldrig. Vann man så fick man åka helikopter över jönköping. Btw, nu vet jag vem som använde mina uppgifter. En jag känner i crewn, Alex Ljungdahl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Nu är det la slut? Jag undrar bara om någon av er på DreamHack är från Oskarshamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.