Aplesos Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Någon som spelar runescape? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Det finns ett dedikerat Runescape forum, skriv där så kommer du säkert få fler svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aplesos Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag visste inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag visste inte det! http://www.fuska.se/forum/Runescape_and_Tibia-f102.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag visste inte det! men å var det väl bra att vi lärde dig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
levidor3kille Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 ja klart alla spelar rs det äger cs,wow allting! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 ja klart alla spelar rs det äger cs,wow allting! :medieval:CS och WOW???!!! Är du allvarlig? Runescape har sämst grafik och är tråkigt som f*n! CS och WOW betalar man för och de är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 ja klart alla spelar rs det äger cs,wow allting! :medieval:CS och WOW???!!! Är du allvarlig? Runescape har sämst grafik och är tråkigt som f*n! CS och WOW betalar man för och de är mycket bättre. Någonsin hört om smak? CS och WoW har ju inte heller direkt grafik att skryta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Man betalar för RS också om man vill spela som member. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Man får tycka vad man vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 ja klart alla spelar rs det äger cs,wow allting! :medieval: CS och WOW???!!! Är du allvarlig? Runescape har sämst grafik och är tråkigt som f*n! CS och WOW betalar man för och de är mycket bättre. Någonsin hört om smak? CS och WoW har ju inte heller direkt grafik att skryta med. Dom har då bättre grafik en RS i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
palla37 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Någon som spelar runescape?jag spelar runescape!! gör du ?? vad heter du på runescape jag heter palla37 på runescape !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.