MaryJane Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 ja skulle tagit den med bäst musik på. fast ja tycker guitar hero är skönare att spela på än rock band, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Jag har redan rockband + GH3 + GH2 , så jag tror mest att GH4 kommer locka mina smaklökar. Dels tror jag att Gh4 kommer bli ungefär som GH3 , bara att det är lite nya låtar och lite nya funktioner i spelet. Så det är nog ingen som blir förvånad. ThaNooB om du inte tror på att jag har rockband kolla då bdb @ jaqobvmo ! jag sitter precis jämte trummorna på rockband , naab! Redigerat 19 Juni 2008 av Jack3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Jaja, och jag har GH5. Redigerat 16 Juni 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 helst rock baand,men kanske båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Rockband är säkert 100% bättre än guitar hero 4!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Rockband är säkert 100% bättre än guitar hero 4!! Vet du väl inte??? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 de e sant att GH4 e wannabe rockband men dom har 5 trummer istället för rockbands 4 så det kommer nog bli mkt bättre. RHCPs trummis(vet inte vad han heter) testade GH4 trummer och sade att man kunde spela som i verkligheten men dvs om man har känslan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag kör vidare på Guitar Hero. Har ni inte sett Rock bands "noter"? Hallå.... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Om man har XBox 360 kan man beställa Rock band från Tyskland, England och Frankrike. De har redan fått Rock Band så det är ju bara att beställa därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Det finns ute till PS3 också. Bara att köpa från utlandet, det går ju att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 de e sant att GH4 e wannabe rockband men dom har 5 trummer istället för rockbands 4 så det kommer nog bli mkt bättre. RHCPs trummis(vet inte vad han heter) testade GH4 trummer och sade att man kunde spela som i verkligheten men dvs om man har känslan....Chad smith :DGH4 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 GH4 har väl 6 trummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.