Addeboi Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Hallå, jag spelar horde atm, jag hade tänkt rerolla alliance men vet inte riktigt vilken server, jag är mest insatt i PvE och vill ha många bra guilder på min server, nån som har nått tips på en bra server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Ingen PVE men Darksorrow PVP EU är alltid nice :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Sylvanas/The Maelstrom Redigerat 14 Juni 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 darksorrow ftw. spelar alliance där och det är alltid minnst 5-6st som skriver i general om guilds o shit. +att är man guildless och springer nån instance så får man nästan alltid frågan wanna join our guild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Yes darksorrow är riktigt nice realm :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Ska rerolla där. ((Btw, Wrickedbones du frågade min kompis om han var Ö**e, men han kunde inte svara eftersom att din inkorg är full. Aja det är iaf inte han utan vår andra kompis)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 k phett. Men som sagt darksorrow är fett nice.. Adda gärna mig om ni spelar där, Spliffor mycket svenskar också som spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Hellscrema är också väldigt bra ally PvE. Jävligt många guilder som recruitar för fullt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Frostmane, Kazzak, Veknilash är alla bra realms. På Frostmane som jag lirar på har ett 20-tal guilder på Alliance sidan kommit en bit i Black Temple och runt 10 guilder har dödat Illidan och börjat i SWP, bland annat min guild :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 rerolla spel imo! warhammer online! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 rerolla spel imo! warhammer online! Som inte ens har kommit ut..? o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 rerolla spel imo! warhammer online! Lätt att man gör det när det kommer ;R Men som många andra har sagt, kör på Darksorrow, riktigt bra server :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg