HaSsE93 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Tjena jag behöver hjälp det kommer up en sak nånting RPC. jag undrar hur jag ska fixa det datorn stängs av hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Du kanske borde förklara lite mer detaljerat? Det kanske är processorn som blir överhettad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Tjena jag behöver hjälp det kommer up en sak nånting RPC. jag undrar hur jag ska fixa det datorn stängs av hela tiden.Vad gör du då när det kommer upp? Spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Asså i mina spel när jag spelar. asså Jag tror jag vet problemet jag kör med fejk Xp o skit kan vara det, lämnar in datorn... Processorn och moderkortet är nytt .. M2N-SLI och amd athlon x2 dual core 6400+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Tror inte att det är för att du kör på "fake xp". Jag har kört på "fake xp" innan och då funkade det. (ett tag xD, men denna datan e lite cp ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 min kompis har samma problem när procesorn och ramminnet andvänds för mkt så stängs datan av... skulle kunna tänka mig att du behöver köpa ny processor eller kanske ramminne(n) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.