KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hej! Jag skaffa firefox idag och jag är van i att bokmärkena/favoriterna stängs när jag har valt en. Går det att göra så med firefox bokmärken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag förstår inte vad du menar? Alltså när du har klickat på en adress i dina favoriter, vill du då att den listan stängs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 vad menar du igentligen? stängs när du går in på dem eller när du lägger till ett bokmärke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 han menar nog att när han valt länk så stängs inte listan... onT:(om du menade det) den borde stängas automatiskt det gör den för mig men testa ladda ner en ny version och se om det blir lika dant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 har du det nyaste firefox? vilket tema har du? detta har aldrig hänt för mig heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag förstår inte vad du menar? Alltså när du har klickat på en adress i dina favoriter, vill du då att den listan stängs? Det var som du sa jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Om du trycker på Bokmärken högst upp i firefox så försvinner den men inte om du trycker på Ctrl+B och väljer därifrån så gör det inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Men likson jag går in på bokmärken där i hörnet. Sen så välljer jag fuska.se sen så är bokmärken kvar men dom ska försvina (listan alltså). Vet nån hur man får bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Hörnet? Den är inte i hörnet på min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.