Ceto Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hej jag har ganska mycket pengar 160k och jag behöver veta tips om vad jag kan köpa spelar på f2p Är inte member längre :( Men jag behöver tipsen nu! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 ehh..full rune? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Har men jag vill typ inte ha rune eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 adamant då xD annard finns det inte nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Dragon Hide ? Lederhosen ? Zombie ? Camo ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Asså rune är det bästa man kan ha i free så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Haha vet men vill ha nåt snygt föressten vilka armour har grafiken ändrats på förutom monk robe's Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 måste det vara bra, eller bara snygt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Snyggt vill jag ha ;) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Är du pure? Men det är du nog inte om du har rune :P Men.. jag gillar Black(g) eller (t) för du har ju inte riktigt råd med (g) just nu.. men Nästan med (t) och det är väldigt nice outfit :P Rune scim, black(t) helm,body,kite,legs, zombie boots,gloves(gråa), cape kanske någon slags wilderness cape, din clans kanske? Det var den outfiten min 10 def pure hade innan jag glömde andvändarnamnet och lösenordet =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Ähh kanske vet inte riktigt ;) Tycker inte att det är så snyggt vill bara fråga har det kommit mer grafik saker eller? menar på kläder o städer o annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag hade både Adamant G och T en gång i tiden när jag spelade. När man bar G så sprang det runt en massa noobs som ville köpa den. Det första jag svarade var "Har du 500k?". Man visste ju redan svaret xD Men jag råder dig att spara till en Rune G eller den där med röda kanter (minns inte namnet) , då blir du poppis i RS världen lol x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg