Rhino Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Vem tycker ni är bäst/roligast på Gta IV? Själv tycker jag Dimitri, :cool: Brucie är störd :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) ........ <_< "sur" Jag tycker Little Jacob är snyggast bäst och vackrast. Redigerat 16 Juni 2008 av MustanGTR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Finns redan flera såna här trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Finns redan flera såna här trådar. Men min favorit kompis är Little Jacob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Vem tycker ni är bäst/roligast på Gta IV? Själv tycker jag Dimitri, :cool: Brucie är störd :P Jojo, Dimitri är väldigt rolig och även mycket schysst. :lol: Nä, men Little Jacob lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Little jacob :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Själklart Little Jacob, skön, cool och har ett jävligt soft lugn i alla situationer LJ <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Men shiiet, jag gjorde ett mission idag Dimitri försökte döda mig :o <_< Han hade typ 20 mann som försökte döda mig.. Hate Dimitri nu.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Nä?! Du skojjar väl? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Nej, han och typ 20 mann till försökte döda mig -_- Ärligt :( Han var ju min kompis förut liksom, Han tände på Romans pch Nikos hus, Och han typ döds hota mig, han utnyttjade mig till att döda folk, <_< Manny och Brucie :P Brucie var störd men man får skiit bra betalt för att råna en bil, man får typ 1400$ :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Nej, han och typ 20 mann till försökte döda mig -_- Ärligt :( Han var ju min kompis förut liksom, Han tände på Romans pch Nikos hus, Och han typ döds hota mig, han utnyttjade mig till att döda folk, <_< Manny och Brucie :P Brucie var störd men man får skiit bra betalt för att råna en bil, man får typ 1400$ :lol: Råna en bil? Och btw så är inte $1400 mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 fatball: Nej, han och typ 20 mann till försökte döda mig Ärligt Han var ju min kompis förut liksom, Han tände på Romans pch Nikos hus, Och han typ döds hota mig, han utnyttjade mig till att döda folk, Manny och Brucie Brucie var störd men man får skiit bra betalt för att råna en bil, man får typ 1400$. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- nej han brände ner doms hus kanske men taxi firman bran upp med elen på nåt sätt.1400 är värkligen inte mycket man får 250,000$ i uppdraget Three Leaf Clover och i några uppdrag till! manny blir skuten efter uppdraget snowstorm alltså blir han skuten på uppdraget have a heart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg