GnagarN Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag har ffs försökt allt för att få två eller fler mellanslag men ALLA namn jag har testat är upptagna dom har ffs tagit tex. Pure____Ukro Och ukro är min main ju -,- vrf har dom snott mitt namn?! Jag ville ju ha de till min nya pure :angry: :( ska han bli mem? vem? din pure... Kanske.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Hmm, kanske joinar.. 60 attack 72 strength 45 defence 45 range 1 prayer 40 mage 64 hitpoints 70 combat level. Username: Pur3_4ce2 + För alla som inte vet det, man kan inte ha mer än ett mellanrum i namnet tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Hmm, kanske joinar.. 60 attack 72 strength 45 defence 45 range 1 prayer 40 mage 64 hitpoints 70 combat level. Username: Pur3_4ce2 + För alla som inte vet det, man kan inte ha mer än ett mellanrum i namnet tror jag... member???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Funkar det med en range pure med 10 def,7k till 50 range,bra i bounty hunter,38combat,20 attack,1 str och 32 mage?(letar efter en clan utan att man måste betala till ledaren)Den heter:Miss rangez.Obs låg str håller på med d slayer X D miss_rangez.bmp Redigerat 28 Juni 2008 av razmus8899 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Tjena, min pure ranger har en clan :) Clanen heter Aw3s0m3 Pur3 Min pure heter: H1 Rang3 Requirments: Combat lvl.3 Vara pure eller skiller F2p eller p2p frivilligt.. lvl.1 Def om inte är tanker eller 10 def pure. Eller Def pure Forumet: www.aw3s0m3pur3 forum .t k Forumet är inte riktigt färdigt än, jag ska fixa till det men ni kan ju tipsa om saker.. Clan chat: H1 Rang3 Vad gör vi? Ja vi gör många roliga saker, framför allt clan wars, kanske lite bounty för dom som vill, min pure är inte p2p just nu. Men vi gör ju p2p saker också. Territorium: High - Black Knight's Fortress(för dom kanske lite mer hög lvlade) Ultimate High p2p - Shilo Village(för väldigt hög lvlade, eftersom questet är ganska svårt med lvl.1 def) Low - Goblin huset utanför al-kharid grinden(för ganska låg lvlade) Har ni några tips? Vill ni joina? Eller något annat? Kontakta mig, min private står på on. Men det går även bra med pm här.. Edit: Kan inte fixa länken eftersom det blir www.aw3s0m3pur3reklam hela tiden -,- Men det ska vara aw3s0m3pur3 forum . t k Skiller? går det bra med min Main/halvskiller??? han har 1037 total lvl och combat skillen ser ut liknande: attack 60, str 59, def 47, range 53, prayer 44, magic 58 och sumoning: 10 (stavning jag vet). Min högsta skill är wc i lvl 66... och min lägsta är farming i lvl 9 sen är alla från lvl 10-65 Redigerat 29 Juni 2008 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) Funkar det med en range pure med 10 def,7k till 50 range,bra i bounty hunter,38combat,20 attack,1 str och 32 mage?(letar efter en clan utan att man måste betala till ledaren)Den heter:Miss rangez.Obs låg str håller på med d slayer X D Jadå spelar ingen roll vilken lvl.. Tjena, min pure ranger har en clan :) Clanen heter Aw3s0m3 Pur3 Min pure heter: H1 Rang3 Requirments: Combat lvl.3 Vara pure eller skiller F2p eller p2p frivilligt.. lvl.1 Def om inte är tanker eller 10 def pure. Eller Def pure Forumet: www.aw3s0m3pur3 forum .t k Forumet är inte riktigt färdigt än, jag ska fixa till det men ni kan ju tipsa om saker.. Clan chat: H1 Rang3 Vad gör vi? Ja vi gör många roliga saker, framför allt clan wars, kanske lite bounty för dom som vill, min pure är inte p2p just nu. Men vi gör ju p2p saker också. Territorium: High - Black Knight's Fortress(för dom kanske lite mer hög lvlade) Ultimate High p2p - Shilo Village(för väldigt hög lvlade, eftersom questet är ganska svårt med lvl.1 def) Low - Goblin huset utanför al-kharid grinden(för ganska låg lvlade) Har ni några tips? Vill ni joina? Eller något annat? Kontakta mig, min private står på on. Men det går även bra med pm här.. Edit: Kan inte fixa länken eftersom det blir www.aw3s0m3pur3reklam hela tiden -,- Men det ska vara aw3s0m3pur3 forum . t k Skiller? går det bra med min Main/halvskiller??? han har 1037 total lvl och combat skillen ser ut liknande: attack 60, str 59, def 47, range 53, prayer 44, magic 58 och sumoning: 10 (stavning jag vet). Min högsta skill är wc i lvl 66... och min lägsta är farming i lvl 9 sen är alla från lvl 10-65 Mhm visst.. Redigerat 30 Juni 2008 av Zeq0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Eller ska göra en ny pure. Han ska 20 def och magic, för då kan man ha mystic armor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Eller ska göra en ny pure. Han ska 20 def och magic, för då kan man ha mystic armor Okej... Spelar ingen roll bara det är pure.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Han heter Nemizez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Kan kanske joina. Har en rune pure som det heter. 40 def, 40 attack. 50 str (tränar endast det) Men även bra på magi... Typ 53 eller nått, och range = 34 kanske... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 jag vill joina namn:zezima stats:alla 99s. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 jag vill joina namn:zezima stats:alla 99s. Haha, den var kul... Zezima! Haha Roflmao!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg