desertpures Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 jag vill joina namn:zezima stats:alla 99s. Haha, den var kul... Zezima! Haha Roflmao!! :P varför litar du inte på mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 jag vill joina namn:zezima stats:alla 99s. Haha, den var kul... Zezima! Haha Roflmao!! :P varför litar du inte på mig :( Haha, sorry om du är seriös nu men... Hehe, kan du nog lista ut själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 jag vill joina namn:zezima stats:alla 99s. Haha, den var kul... Zezima! Haha Roflmao!! :P varför litar du inte på mig :( På din clan's inlägg står det att du heter Mmosytte eller något (och jag vet att jag stava fel där och gör det med flit för du stavar alltid fel på "Zeq0" Du skriver Zeg0 :P Och vet du vad.. Jag skulle aldrig tillåta att en med 99 def skulle vara med i en pure clan -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 jag vill joina namn:zezima stats:alla 99s. Haha, den var kul... Zezima! Haha Roflmao!! :P varför litar du inte på mig :( För att Zezima har bara lvl 84 summoning eller nått(bara o bara:P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 jag vill joina namn:zezima stats:alla 99s. Haha, den var kul... Zezima! Haha Roflmao!! :P varför litar du inte på mig :( För att Zezima har bara lvl 84 summoning eller nått(bara o bara:P) Haha, Han vart ägd.. Aja, Kanske joinar när jag fått upp Mining lite.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 jag vill joina namn:zezima stats:alla 99s. Haha, den var kul... Zezima! Haha Roflmao!! :P varför litar du inte på mig :( För att Zezima har bara lvl 84 summoning eller nått(bara o bara:P) Haha, Han vart ägd.. Aja, Kanske joinar när jag fått upp Mining lite.. hur blev jag ägd?jag tror att alla räknade ut att det var skämt,men det finns alltid idioter som inte fattar skämtet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Well, får jag joina? Kan göra noobdef rustningar... Vad kan man ha som lvl 1 def? Iron? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 okej är seriös nu namn:n30da7dda stats:alla 1s stats utom str som är 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Ska nog göra en då pure kanske... Men visst finns Wildy fortfarande eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 så klart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Ska fixa upp min Mining i typ 60 innan jag joinar, Så kan jag make lite cash =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Pure Luxaxix is my name! =) Stats: 3 str, resten 1... Vapen: Kan göra iron scimmy med min main när som helst. Även full iron. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg