Hoppa till innehåll

Steam


Nimtro

Rekommendera inlägg

Det är så att mitt steam fungerar inte och felet är att, när jag ska starta upp steam då jag ska skriva in mitt account name och pass så kommer inte rutan upp.

Det har fungerat förut men inte nu. Har också installerat om steam och då gick det, men när jag väll har loggat ut och ska trycka på steam ikonen igen så händer det inget.

 

Är det någon som har en lösning till problemet ?

 

Skulle vara tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror att du måste starta om steam.

 

Och tror att detta löser problemet.

 

tryck ctrl + alt + del sedan gå in på aktivitetshanteraren (taskmanager) och sedan fliken processer, leta sedan upp steam.exe och tryck på delete knappen välj sedan ok, och starta steam igen.

 

Hade samma problem och då funkade detta fint för mig. lirar dock inte längre.

Redigerat av H2BH
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är så att mitt steam fungerar inte och felet är att, när jag ska starta upp steam då jag ska skriva in mitt account name och pass så kommer inte rutan upp.

Det har fungerat förut men inte nu. Har också installerat om steam och då gick det, men när jag väll har loggat ut och ska trycka på steam ikonen igen så händer det inget.

 

Är det någon som har en lösning till problemet ?

 

Skulle vara tacksam för svar.

 

Starta om steam, om inte det funkar så ominstallera den.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är så att mitt steam fungerar inte och felet är att, när jag ska starta upp steam då jag ska skriva in mitt account name och pass så kommer inte rutan upp.

Det har fungerat förut men inte nu. Har också installerat om steam och då gick det, men när jag väll har loggat ut och ska trycka på steam ikonen igen så händer det inget.

 

Är det någon som har en lösning till problemet ?

 

Skulle vara tacksam för svar.

 

Starta om steam, om inte det funkar så ominstallera den.

 

Han sa ju att han hade installerat om... Jag har också automatisk inloggning :D

 

Men jag har ett annat problem, jag har skitbra och snabbt internet. Jag laggar ingenstans på wc3 lr nåt sånt. Men när jag spelar cs 1.6 så har jag helt plötsligt börjat lagga. För några månader sen laggade jag inte alls, hade då ungefär 40 i ping. Nu har jag 80-140 ungefär. Jag har testat olika saker men jag är väldigt öppen för förslag.

 

BTW, innan var jag megapro men spelar inte lika mycket nu för alla (de flesta) jag möter säger att jag ska fixa lagget/pingen. :unsure: :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...