HaSsE93 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Är jag dum fall jag inte snusar röker elelr dricker fall jag får det för mina föräldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 inte du, men dina föräldrar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Nej, Du är Smart medans dina Föräldrar är dumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Men man måste la pröva nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Men man måste la pröva nån gång?la pröva?:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 inte du, men dina föräldrar. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Är jag dum fall jag inte snusar röker elelr dricker fall jag får det för mina föräldrar?Jag ger dig ett gott råd, gör inte misstaget jag gjorde, hur svårt som helst och sluta med rökningen nu. Har hållt på ett år, det blir kaos när man är nikotinlös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Precis. Börja inte, prova inte. Jag har aldrig provat och har inte ens tänkt tanken. Jag tänker inte prova heller för den delen. Alkohol å andra sidan har jag provat på. Men jag insåg med tiden hur pass meningslöst det också är egentligen. Så inget sånt för mig. Inget sånt för dig heller hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 om du röker progress: röka *efter 20 min* röka *efter 20 min* röka o.s.v, min morsa slutade röka med hjälp av... dricka extremt mycke kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 om du röker progress: röka *efter 20 min* röka *efter 20 min* röka o.s.v, min morsa slutade röka med hjälp av... dricka extremt mycke kaffe. ehh..vad kan kaffe göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 om du röker progress: röka *efter 20 min* röka *efter 20 min* röka o.s.v, min morsa slutade röka med hjälp av... dricka extremt mycke kaffe. ehh..vad kan kaffe göra? kaffe innehåller koffein det funkar som Nikotin och alkohol osv bara det att det är mycket, mycket mindre effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.