ThaNooB Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-rc.html lol! vad är det för skillnad? Det står när man trycker och går in på hemsidan. Det där är bara en... Vad ska man säga... En test för konsumenter, eller vad där står. Btw, försöker bara låta smart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 men å fy piiip. Det FireFox 3 ni laddar hem är en BETA. Det finns lite buggar som inte är fixade och kanske någon funktion som inte är tillagd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 jag laddade ner det och det verkade väl likadant bara lite mindre plats allting tog "där uppe" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Nja, det ni har laddat ner är ingen Beta utan en release candidate. Först görs en Pre-Alpha som mest kan liknas vid en skiss av programmet, och används främst för att testa hur man ska göra när man ska börja bygga det riktiga programmet. Den används i regel bara av utvecklarna själva. Den första "riktiga" versionen är en Alphaversion, i många fall buggig som f*n och släpps oftast inte till allmänheten. Efter det görs en Betaversion, som anses uppfylla åtminstone de flesta krav som den skarpa versionen ska ha. Den har testats av ett gäng testare och många buggar är rättade. En del buggar förekommer dock, och vissa funktioner kan saknas. Det sista steget innan skarp version kallas Release Candidate. Den är väldigt lik den skarpa versionen men mindre buggar kan förekomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Jag kom på ett sätt att ladda ner FF3 NU...innan det har riktigt släppts. Jag tog bort RC3 ur länken. Och fick : http://download.mozilla.org/?product=firef...&lang=sv-SE (Jag lekte lite med Kaizou så hitta jag det) (Den går fortfarande till RC3 på sin startsida för den har inte uppdaterat än) VEM HAR ANMÄLT??? DET E f*n FIREFOXS HEMSIDA Redigerat 17 Juni 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 OMG, är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 OMG, är det sant?JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 OMG, är det sant?JA! Wow! :S Går det bara inte att ladda ned från deras hemsida? Jag laddade ned idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 OMG, är det sant? JA! Wow! :S Går det bara inte att ladda ned från deras hemsida? Jag laddade ned idag Det är Firefox 2 Eller Firefox 3 RC3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 så detta är ff3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 så detta är ff3 ?Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 så alltså släpps den "riktiga" kl 19:00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.