ELF Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) hopp, då var den 19.02 Det finns att ladda ner nu... Redigerat 17 Juni 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Japp, succé kallas det. Http/1.1 Service Unavailable Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 weee, VÄÄÄÄÄÄNTA på att sida laddar is the shit.... Jag förstod att det skulle hända .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Finns inte i synaptic i Linux heller :(( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag kan inte komma in på mozilla.com. Har du nån länk? Och skulle man inte få ett mail när det hade kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Sådär, behövs inte två trådar om samma sak så de är nu ihopslagna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Den är inte ute än, finns fortfarande bara rc3 där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Finns inte i synaptic i Linux heller :((Har du försökt att installera det genom terminalen då? sudo apt-get install firefox-3.0 Redigerat 17 Juni 2008 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Finns inte i synaptic i Linux heller :((Har du försökt att installera det genom terminalen då? sudo apt-get install firefox-3.0 Jo, men det står bara att jag har den senaste versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 haha, lol. ihoppslagan trådar... jo det är onödigt med två.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Min tråd var om att ladda ner innan det släpptes...vilket jag redan har gjort... Så jag behöver inte gråta över att deras server är nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Min tråd var om att ladda ner innan det släpptes...vilket jag redan har gjort... Så jag behöver inte gråta över att deras server är nere. Så det var den riktiga? I sånna fall har jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.