Gimcor Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ja, nu går det äntligen att ladda ned svenska Firefox 3.0! Går dock bara i 10 kb/s ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Finns även på http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html Om inte http://www.mozilla.com/en-US/firefox/?p=downloadday fungerar alltså. De har en j*vla massa olika servrar som används för att hosta själva nerladdningsfilen verkar det som. Första länken väljer någon av dem, den andra hämtar från någon internationell Mozilla-server. Redigerat 17 Juni 2008 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Det var nog det de fixade, som jag sa innan. Fler servrar för att det inte skulle krascha. Btw, såg nu när jag skrev fel på krascha att det blev rött under :D Den nya versionen har rättstavningsskit ^_^ Hur lång tid tar det om det går i 10kb/s? Jag laddade ner det ganska fort iaf. Typ en halv minut högst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Rättstavning fanns i tvåan också ;) FF3 klarar ju webstandardtestet ACID 3 ganska hyfsat. FF2 hade 58 poäng tror jag, FF3 har 71. IE7 kammar ihop 5 poäng om någon är intresserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Här är en bild på FF3, direkt ifrån Ubuntus förråd :D http://img257.imageshack.us/img257/9625/skrmbildvb4.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Hur ändrar man skal(alltså länken :) ) och finns det kaizou till 3:an? Redigerat 17 Juni 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Varför f*n sparas all historik i adressfältet!? :o Det gjorde den inte förr, för då var det bara de hemsidor man har varit inne på, inte all historik :s Redigerat 17 Juni 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Mm, undrar jag med. Och man kan inte ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Sitter på Firefox 3 nu, jag avgudar det, det är ju otroligt snyggt. Det flyter ju riktigt bra också, 9/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Sitter på Firefox 3 nu, jag avgudar det, det är ju otroligt snyggt. Det flyter ju riktigt bra också, 9/10. Håller med till hundra. Tycker att det här med historiken i adressfältet är helt underbart, otroligt skönt ifall man har råkat stänga ner någon sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Tycker det är vansinnigt fult för min del, försöker febrilt komma in på deras sida för att ladda ner ett skin så fort som möjligt. Mac OS-versionen funkar, men på Vista ser det ju för f-n ut som betaversionen av Office 2007. Läskigt... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Pledged låg förut på ca 1,5 miljoner. Nu ligger downloads på 2,960,086 och det ökar snabbt :D Go FireFox Go Redigerat 17 Juni 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.