ThaNooB Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Var kan man ladda ner tema till Firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) varför kommer jag till Firefox 2 sidan?!Jag har testat att uppdatera sidan men det går inte.Är 3.0 den rätta? Redigerat 17 Juni 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 varför kommer jag till Firefox 2 sidan?!Jag har testat att uppdatera sidan men det går inte.Är 3.0 den rätta? FF3 är den rätta. Jag har också problem med att komma till den sidan. Det kanske var en bugg som gjorde att man kom dit. Det verkar ju som om Download Day är imorgon istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 varför kommer jag till Firefox 2 sidan?!Jag har testat att uppdatera sidan men det går inte.Är 3.0 den rätta? FF3 är den rätta. Jag har också problem med att komma till den sidan. Det kanske var en bugg som gjorde att man kom dit. Det verkar ju som om Download Day är imorgon istället... njaah,det är inte imorgon då vissa redan har det.Men är "Firefox Setup 3.0.exe rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 varför kommer jag till Firefox 2 sidan?!Jag har testat att uppdatera sidan men det går inte.Är 3.0 den rätta? FF3 är den rätta. Jag har också problem med att komma till den sidan. Det kanske var en bugg som gjorde att man kom dit. Det verkar ju som om Download Day är imorgon istället... njaah,det är inte imorgon då vissa redan har det.Men är "Firefox Setup 3.0.exe rätt? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 varför kommer jag till Firefox 2 sidan?!Jag har testat att uppdatera sidan men det går inte.Är 3.0 den rätta? FF3 är den rätta. Jag har också problem med att komma till den sidan. Det kanske var en bugg som gjorde att man kom dit. Det verkar ju som om Download Day är imorgon istället... njaah,det är inte imorgon då vissa redan har det.Men är "Firefox Setup 3.0.exe rätt? Ja. har laddat ner det nu.f*n va dåligt att man ser all historik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 varför kommer jag till Firefox 2 sidan?!Jag har testat att uppdatera sidan men det går inte.Är 3.0 den rätta? FF3 är den rätta. Jag har också problem med att komma till den sidan. Det kanske var en bugg som gjorde att man kom dit. Det verkar ju som om Download Day är imorgon istället... njaah,det är inte imorgon då vissa redan har det.Men är "Firefox Setup 3.0.exe rätt? Ja. har laddat ner det nu.f*n va dåligt att man ser all historik... Men herre min skapare, det är väl ingen skillnad gentemot förut? Iallafall är jag kär :wub: Mitt gamla skin funkar till FF3! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 JAG FÖRSTÅR INTE!!! Har firefox 3 kommit ut på synaptic? Det har inte kommit ut för mig och jag tror fortfarande att jag har firefox 3(inte rc eller betan) sedan några dagar tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) JAG FÖRSTÅR INTE!!! Har firefox 3 kommit ut på synaptic? Det har inte kommit ut för mig och jag tror fortfarande att jag har firefox 3(inte rc eller betan) sedan några dagar tillbaka! Ja, det har den, installerade den själv därifrån. Det finns bara den versionen där, inga RC's or whatever. Redigerat 18 Juni 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Hur fixar man tema till FF3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Hur fixar man tema till FF3? Liksom till tidigare versioner av Firefox så går tema och olika plugins att hämta härifrån: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Nice, nu har jag FF3. Får se hur mycket bättre det är... OMG, jag hittade ett kompatibilitetsproblem... FF3 är inte 100% kompatibelt med nyaste versionen av Hotmail där man kan högerklicka för att få fram specialmenyer som "Töm mappen" för papperskorgen. Ändrad Redigerat 18 Juni 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.