Zidso Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Fifa 09 Pes 2009 Saints row 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Lätt det är Star wars force B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Kan knappt vänta tills Fallout 3 kommer :D längtar även till Bf:Bc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Skulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Skulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/ Fallout 3 skapas ju av skaparna av Oblivion så det kanske kommer bli någolunda likt i sättet att spela :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Star Wars: Unleashed, Saint Row 2 och Brother in arms: Hells Highway Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Kommer flera sköna titlar. Som mest längtar jag förstås efter Gears of War 2, kommer bli så förbannat kul att spela. Fable 2 kommer ju inte direkt heller bli så tråkigt, minns att jag tyckte om vanliga Fable på gamla Xbox så ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Naruto: Rise of a Ninja 2 skulle vara gött ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 alien: colonial marines!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 jag längtar inte till nått spel just nu, längtar efter mitt 360 som ligger inne på lagning :) dålig början på sommarlovet hehe.. men jag har ganska kul me mitt gamecube som tar xboxets plats ett tag... men lite orolig för att mina spel snart tar slut hehe va ska jag gö då!? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emppu202 Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Aha, verkar som Guitar Hero 4 också kommer ut. Då är det defenitivt ett spel jag skall försöka köpa. Eftersom jag gillar GH spelen så. Och efter succén med 3:an så förväntar jag mig ett väldigt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Resident Evil 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.