Frallz Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Halo 3 och nu är jag ett proffs xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Halo 3 och nu är jag ett proffs xD Vad heter du på live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Skate 3,underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Skate 3,underbart! Det är så jävla kul. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Halo 3 ODST <_<, Ett kasst spel var det... -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Jak and Daxter: The Precursor legacy.Bra Spel! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) Halo 3 ODST <_<, Ett kasst spel var det... -_-Knappast världens roligaste banor, men det var ju knappast kasst... Mitt första spel var Crackdown Redigerat 13 Augusti 2010 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 (redigerat) Rockstars Table Tennis eller vad det heter, tråkigt som s*tan XD. det enda spännande med det är att titta på när pingis bollen går fram och tillbaka, fram och tillbaka, fra... åh fick jag poäng? fram och tillbaka, fram och tillbaka... första spelet var nog bfme 2, sen tröttnade jag och körde cod 4! =) Redigerat 3 November 2010 av fjarten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 tror det var typ kane & lynch eller medal of honor: airborne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 (redigerat) Edit: nvm, kolla senaste posten. Redigerat 25 Januari 2011 av alexanderice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.