bmth Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Tony Hawk Projetc 8 :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 PGR3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 cod 3, i en onoff-butik, men på mitt 360 så var det nog GoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Hm. det första jag spelade var Dead Rising. På en kompis xbox ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) Första spelet jag har spelat på 360 var nog lost planet online demot. :'D Annars, om man menar den fulla versionen, var det nog lost planet colonies eller naruto rise of ninja. ;'D Redigerat 5 Augusti 2008 av kawa94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Vad menar du med den fula verisonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Vad menar du med den fula verisonen? den fulla versionen skulle jag chansa på, i och med att han hade demot innan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 OBS mitt fel. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 crackdown Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Rainbow Six: Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.