360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag undrar om ni nån gång har hoppat fallskärm! Om ni har undrar jag 1: är det kul? 2: vill ni göra om det? 3: är det läskigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Nepp det har jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 inte jag heller men jag vill prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Är en av mina drömmar. Funderar på att inom en snar framtid hoppa sånt tandemhopp med en ledare eller vad det är. Sak samma, bara man får flyga lite, jag älskar höjder. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Jag skulle gjort tandemhopp förra året men det blev aldrig av pga dåligt väder xD Men billigt var det minns jag :o 1200kr eller något runt där :) Redigerat 18 Juni 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 har för mig att min pappa skulle släpa med mig på fallskärms hoppning men det blev inte av =/ får ta och fråga honom igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 skule också villa hoppa fallskärm...weeeeeeeee!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.