Viruz256 Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Man dödar hell hounds eller annat hög levlat monster som droppar nivå 3 clues. Gör cluen så kanske du får en bit av rustningen.har jag sagt men det är som sagt random Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Horror from the deep questen gör så man kan få Zamorak boken. (unholy book, members) Den minigamen som e i lvl 54 i wilderness, gör så att man kan få zamorak staff. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Horror from the deep questen gör så man kan få Zamorak boken. (unholy book, members) Den minigamen som e i lvl 54 i wilderness, gör så att man kan få zamorak staff. Du får inte unholy book.. du får damaged book sen måste du köpa Zamorak Page(1-4) som kostar rätt så mycket :P Lättare med Book of Balance.. Jag har nyss fixat både Holy och balance.. ska bara fixa 3 zamorak pages så har jag unholy också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Antingen så har han köpt det, din kompis, eller så har han gjort 20- 30 Treasure Trail level 2- 3, om han är member. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
azza1 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 jag tror dom menar att man ska få den gratis... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg