Gäst Apelsin Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Den sidan är skitgammal. Och ja, din kompis som skriver in frågorna skriver igentligen in svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ja, min polare lurade mig vid detta´, men när jag kom hem så sökte jag på "Peter Answer" så kom det upp hur man gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 ja, Men för alla er som inte vet om den blir ju inte blåsta nu i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Minns när jag körde den här på några kompisar. De gick och snackade om det i flera dagar tills jag berättade hur de funkade, fyfan vad arga de blev. :rambo: Redigerat 17 Juni 2008 av muqq Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 fatatr fortfarande inget...ska en sitat vid en annan dator? :S Nej, läs nogrannare och lär dig Stava !!!! Kom ju ur rätt käft, du kan inte ens använda kommatecken, punkt, frågetecken eller radbyten. Mina ögon blöder när jag läser din text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 fatatr fortfarande inget...ska en sitat vid en annan dator? :S Nej, läs nogrannare och lär dig Stava !!!! Kom ju ur rätt käft, du kan inte ens använda kommatecken, punkt, frågetecken eller radbyten. Mina ögon blöder när jag läser din text. Isåfall för du väl blodförlust då du läser elin1101´s text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 fatatr fortfarande inget...ska en sitat vid en annan dator? :S Nej, läs nogrannare och lär dig Stava !!!! Kom ju ur rätt käft, du kan inte ens använda kommatecken, punkt, frågetecken eller radbyten. Mina ögon blöder när jag läser din text. Isåfall för du väl blodförlust då du läser elin1101´s text? Absolut Kalphite, och du ska bara veta hur mycket jag hatar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erikss Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 fatatr fortfarande inget...ska en sitat vid en annan dator? :S Nej, läs nogrannare och lär dig Stava !!!! hahha, ska han lära sig att stava?skulle kunna hitta många särskrivningar, stora bokstäver på fel plats och felstavningar i dina inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Låter för tråkigt ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Asså om man skriver ''Peter Please Answer'' och sedan en fråga, hur ska kompisen skriva frågan då, huh? Måste kompisen sitta vid en annan dator eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 sök på google så får ni se hur det fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Haha, ja j*vlar. Många av de äldre lärarna här på skolan som har fått "panik" och blivit helt konstiga när man har kört det med de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.