MaryJane Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 det är inte värt pengarna tycker jag. Efter som man betalar i månaden och sen när du väl har lvl 70 så kanske du tröttnar. och vill sälja din gubbe för ca 2k . men då har du lagt ut pengar att spela för. Det kan ju bli att du lagt ut 3k på gamer cards. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 det är inte värt pengarna tycker jag. Efter som man betalar i månaden och sen när du väl har lvl 70 så kanske du tröttnar. och vill sälja din gubbe för ca 2k . men då har du lagt ut pengar att spela för. Det kan ju bli att du lagt ut 3k på gamer cards. Då har man ju spelat i flera år också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag tröttnade på wow efter en månad pga min kompis i level 70 blev hackad .. och så hade jag tappat orken att levla , jag blev 38 .. Ganska segt levlat kanske men jag spelde inte så mycket under den perioden.. Så jag det beror på om det är värt det eller inte . Har du kompisar i level 70 så är det ju en fördel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 det är inte värt pengarna tycker jag. Efter som man betalar i månaden och sen när du väl har lvl 70 så kanske du tröttnar. och vill sälja din gubbe för ca 2k . men då har du lagt ut pengar att spela för. Det kan ju bli att du lagt ut 3k på gamer cards.Har du lagt ut 3k på gamecards har du spelat i 2 år, på den tiden ska du kunna ha fått många 70s och bra gear. Och det är i 70 spelet börjar, man bör inte tröttna då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 det är inte värt pengarna tycker jag. Efter som man betalar i månaden och sen när du väl har lvl 70 så kanske du tröttnar. och vill sälja din gubbe för ca 2k . men då har du lagt ut pengar att spela för. Det kan ju bli att du lagt ut 3k på gamer cards.Har du lagt ut 3k på gamecards har du spelat i 2 år, på den tiden ska du kunna ha fått många 70s och bra gear. Och det är i 70 spelet börjar, man bör inte tröttna då. Om man inte tycker 70 är kul så tröttnar man ju såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Kör private server, så måste bara betala för spelet ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Private server är skit, end of story^____^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krokax Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Det är väll klart att WoW är värt pengarna :P jag har lirat i 2.5år nu och är hel nöjd :P skiter nästan i att de kostar pengar för att jag får göra det jag tycker är kul ^^ OT. Har nu 2gubbar på 70 och har även sålt en så har ju levlat 3då :P o har en 51 me som jag tänkte dra upp nu :P //Krokax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Absolut inte värt pengarna. Skulle vart värt 20:-/månaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maxen Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Kanske inte så kul o lira på en serv utan kompisar... då skulle jag nog inte paya för wow. Men nu lirar jag me kompisar så ofc e de värt pengarna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Absolut inte värt pengarna. Skulle vart värt 20:-/månaden. Jo, men Blizzard vill bli ganska rika :D ca 100 spänn säger vi? times 9 mille = :D på deras ansikten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Absolut inte värt pengarna. Skulle vart värt 20:-/månaden. För 20 i månaden skulle det se ut som runescape & antagligen ligga kvar på patch 1.11 just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg