laynus Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Asså jag har windows vista och det suger vad är det som är bra med det igentligen? Redigerat 17 Juni 2008 av linus555 Citera
Gäst wAcko Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Skrivet 17 Juni 2008 Det är snyggare... men man kan fixa snyggare skins på xp så ingenting. Citera
Gäst Aldrig Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Skrivet 17 Juni 2008 Asså jag har windows vista och det suger vad är det som är bra med det igentligen?Inte ett j*vla skit är bra kan jag säga dig, konvertera till Linux! Citera
Garone Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Skrivet 17 Juni 2008 Vista krävs väl för att kunna utnyttja 4GB+ och DX10? Citera
Vitdom Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Asså jag har windows vista och det suger vad är det som är bra med det igentligen?Inte ett j*vla skit är bra kan jag säga dig, konvertera till Linux! Dessa är stora ord! Konvertera till Linux! ;) Redigerat 18 Juni 2008 av Vitdom Citera
Firecracker Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 DX10 såklart! Det kan du ju inte ha på XP. Citera
laynus Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2008 okej sök funsionen är det ända bra asså Citera
Aircondition Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 Asså jag har windows vista och det suger vad är det som är bra med det igentligen? Nej, Windows Vista suger inte. Vista krävs väl för att kunna utnyttja 4GB+ och DX10?Nej, XP 64bit kan ha 4GB RAM-minne, men för DirectX 10 krävs Vista. Jag har aldrig fått en riktig motivering till varför Vista är så hemskt dåligt. Hade en lång diskussion om det över PM med wAcko, men det enda han kom fram till var ungefär: "Det suger för att det är dåligt!" Kom igen, liksom. Citera
laynus Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2008 Vista krävs väl för att kunna utnyttja 4GB+ och DX10?Nej, XP 64bit kan ha 4GB RAM-minne, men för DirectX 10 krävs Vista. Jag har aldrig fått en riktig motivering till varför Vista är så hemskt dåligt. Hade en lång diskussion om det över PM med wAcko, men det enda han kom fram till var ungefär: "Det suger för att det är dåligt!" Kom igen, liksom. okej jag gillar det inte bara för jag har en amd 3600+ och 500 ram minne Citera
Aircondition Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Skrivet 18 Juni 2008 Well, det är väl det första. "Fy katten, min gamla dator är om möjligt ännu segare i Windows Vista! Jag är lurad!" Vore väl ett skitbra argument om det inte vore för att det går att stänga av alla dessa effekter i kontrollpanelen. :rolleyes: Citera
laynus Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2008 Well, det är väl det första. "Fy katten, min gamla dator är om möjligt ännu segare i Windows Vista! Jag är lurad!" Vore väl ett skitbra argument om det inte vore för att det går att stänga av alla dessa effekter i kontrollpanelen. :rolleyes: jag ska nog skaffa xp på min går att köpa på komplettl.se Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.