NightMaker Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) 1: Är han soloable för en 70 UD fury warr? 2: är orben värt besväret? 3: Hur länge håller den? (asså kostymen) 4: Drop rate på orben? 5: hur hittar man arenan? Redigerat 18 Juni 2008 av NightMaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 1: Är han soloable för en 70 UD fury warr? Svar: Kanske, man han är rarespawn så happy hunting. :) 2: är orben värt besväret? Svar: Nej, alla fiender runt 40-50 kan droppa den men chansen är extremt liten. 3: Hur länge håller den? (asså kostymen) Svar:Tills du tar av den. 4: Drop rate på orben? Svar: 13% 5: hur hittar man arenan? Svar: Man går in i Dire-maul och forsätter till den högra delen. Där finns arenan. Källa: Thottbot.com, eget huvud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 vilken orb snackar du om? som man blir ogre av ? om det är de så trodde ja de bara droppades av card game saken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Tror han snackar om Orb Of Deception Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ja, jag tog det också som att han menade Orb of Deception. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Garone svarade fel på 3an. 3: Den har 30min cooldown och varar i 5 minuter om du inte tar av den innan. och jag läste om en 69 shaman som tog den så du borde nog kunna ta den, och du kommer bli Night Elf om du använder den eftersom du är undead, källa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Håller den bara 5min!? Omg wtf real crap??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 men det är ändå coolt :P jag håller på att försöka skaffa en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Err nej <.<? Den håller i 10 minuter lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Själv hittade jag och mina polare Orb of Deception i Stratholme, sålde den för 800g typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg