Ceto Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Hejsan alla jag tänkte köpa Css och jag vet inte om det är värt att köpa jag har redan 1,6 och condition zero och jag tänkte att det räcker men jag vet inte om det är bra ;) Så säg ärligt om det är värt eller inte :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Jag har båda. Spelar aldrig Css. Tycker 1.6 är myyycket roligare. Det enda som är kul på Css är ju ZM. Zombie Mode. Jag hade 1.6, sen köpte jag Css. Sen blev jag Vac Bannad. Så jag köpte båda igen, haha! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Du är nästan dum om du inte köper det.. Mycket roligare & mycket bättre grafik än cs 1.6. Helt klart värt pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Det är värt det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ok men asså man trötnar inte på det? Kan jag få veta en vanlig spel video på css Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Värt pengarna! På Source får du mer spelkänsla och ___MYCKET___ bättre grafik .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ja men jag vill inte köpa det i onödan kan jag få se en video på spelet när nån spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Snyggare grafik... Skulle du köpa ett spel som tex Barbie om det var bra grafik? Man kan inte BARA utgå från grafiken. 1.6 är myycket skönare. CSS är liksom äckligt på något sätt, mycket skönare känsla på 1.6 liksom. Btw, mycket roligare banor på 1.6 och mååånga fler som spelar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Man kan inte jämföra Cscz & 1.6 med Cs:s, css har klart den bästa grafiken, spelkänslan är extremt stor. Så här ser Cs:s ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Tack lilla Raptomexan :) Men en fråga kan jag aktivera den på min nuvarande acc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ja det kan du bara om du inte är VAC Bannad... Annars så måste du köpa spelet igen och regga ett nytt account... Jag är vac bannad vet ej varför har ej använt fusk elr nåt ( allvarligt ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ok tack jag är inte vac bannad eller nåt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg